زمان جاري : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 8:21 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
صفحه اصلي
قوانین انجمن
قوانین کلی انجمن
1- مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و سايت در قبال اين گونه مسايل هيچ تعهدي در زمينه سالم بودن آنها، ويروسي نبودن آنها و ... ندارد. ما به شما پيشنهاد ميكنيم حتما پس از دريافت فايلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهايي كه كار ويروس يابي و اسكن فايلها را بر عهده دارند ، چك نماييد.
2- براي امنيت بيشتر جهت گرفتن پاسخ سوال از انجمنها استفاده نماييد در صورتي كه مستقيما با يك كاربر از طريق ايميل ، چت و يا هر طريقه ديگري ارتباط داشته باشيد سايت هيچ گونه تعهدي در مقابل بوجود آمدن مشكالات احتمالي نخواهد داشت.
3- مديران و همكاران دسترسي هاي لازم براي ويرايش و پاك كردن تاپيك ها و پست ها و محدود كردن كاربران خاطي را دارند و براي فعاليت هاي مديريتي ملزم به جواب پس دادن به كاربران نيستد !
4- مسئوليت مطالب ارسال شده توسط کاربران و حتی مدیران و همکاران سایت به عهده خود ايشان مي باشد و به هيچ وجه نظر و يا مطلب صاحبان سايت نمي باشد. این یک امر بدیهی بوده و ماهیت سایت های گفتگو این طور اقتضا میکند.
5- مدیران سایت به هیچ وجه در مسائل و دعوا های کاربران دخالت نخواهند کرد و اختلافات کاربران به خودشان مربوط است و باید بیرون از محیط انجمن به دعوای خودشان رسیدگی کنند و از آوردن دعوا به تاپیک ها و پست ها به شدت پرهیز کنند در غیر این صورت به آنها اخطار داده خواهد شد و در تکرار این کار با آنها برخورد خواهد شد.

تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: